14 maj 2012

Silja!

Idag har det varit riktigt blåsigt ute hela dagen.. Så tråkigt, men nu på kvällen så blev det ändå riktigt varmt och solen kom fram, så jag bestämde mig för att rida ut en sväng. Silja var som jag nog redan visste spänd, hon gillar ju inte när det blåser, så hon flög i luften några gånger under turen, oftast när brevlådor blåste upp och ned... Haha min lilla tok ponny! De är verkligen livs farliga enligt henne.

Red bara igenom hon i alla gångarter och jobbade med att få hon lugn och avslappnad, det gick väl sisådär, eftersom det fortfarande blåste sjukt mycket, så blev hon lätt spänd och rädd för saker som flög omkring och lät.. Men jag var nöjd med hon, hon är ju å fin min ponny! :)

Jag är riktigt nöjd med hennes kroppsform just nu! Så snygg :*  ;)

Nu har hon huvudet rakt, fast örona bakåt. Men man ser hur hon ser ut, från mule till svans. ;)

Inga kommentarer: