12 maj 2012

Lördag!

Fy, idag har jag varit seg. Vaknade först vid 11 och så iväg och jobba en sväng sen hem och äta lunch sen for vi iväg till Backe, sen har jag legat och fryst resten av dagen, fram tills på kvällen, då for jag och älskling ut och sprang 4 km, sen gick vi ut med Bella så hon fick busa massor och sen blev det middag!
Runt halv 9 kom Ola och Anna hit så nu har våra hundar busat massor, det är så kul att se, de älskar verkligen att leka, men tillslut fick det vara nog, för Bella måste sova med! ;)

I morgon är det kurs med, längtar så mycket! :D

Denna trehjuling satte jag ihop idag, jag är ju så sjukt duktig! ;) Haha
Den var hur enkel som helst, brukar ju sätta ihop vanliga cyklar annars, den här hade ju bara 5 bitar!
(Man måste ju få skryta ibland)

Efterrätt som jag och Älskling åt för ett tag sedan!

Chockladmousse  med hemma gjord kiwi sorbet och banan sorbet!
Blev riktigt gott, godare än det ser ut! ;)
I sommar blir det jordgubbe och massa andra goda smaker!



1 kommentar:

Ereeka - ung mamma till Jasmine sa...

Haha, det såg inte så gott ut det där xD
Men det lät gott! ;)
Och i sommar SKA vi äta glass med våra bebisar ;)
<3<3<3