29 maj 2012

Kärlek!

Idag har vari en härligt dag än fast solen inte skinit ner på lilla mig! ;)
Jag har tränat en hel del olika saker med Bella, först när vi gick upp till min pappas jobb hade vi koppelträning, det gick bra, hon lyssnar mer på mig och mindre på alla spännande människor som går förbi, fast med en cykel i ena handen, godis i samma och Bella i en så var det ändå fullt upp, speciellt när man ska ge hon belöning! Men jag är ju tjej, så det gick ju! :D
Sen har vi tränat lite ligg, sitt, stanna och sådant, fast det gör vi lite nu och då varje dag!
Sedan har vi även hunnit med att gå ut i skogen och då passade jag på att träna inkallning, det funkade jätte också jätte bra, jag blir så glad!
Bella har även fått träffa Trixa en sväng idag, hon gick självklart ner till sjön och badade, min lilla chihuahua! ;)
Hon ser ut som en när hon är blöt om benen.

Har även tagit mig en barbacka tur på Silja, i skritt och trav :)

Älskar mina djur! <3


Inga kommentarer: