24 maj 2012

Hundmorgon?!

Sitter här med två hundar nu helt plötsligt, så mysigt! :D
Bellas kompis Trixa är här, hennes matte skulle åka bort idag, så då fick Trixa komma hit istället för att måsta vara hemma själv. De går så bra ihop och jag jobbar inte idag, så då skadar det aldrig med en extra hund :)

Det är riktigt härligt väder ute idag med och det ser ut att hålla i sig, så ska ut och gå med Trixa sen, jag kan behöva gå på en promenad och Trixa vill nog komma ut en sväng, jag går ju inte så mycket med Bella, de gånger det blir är det ju bara korta promenader för att träna koppelträning, jag har hon mest lös, hon är ju valp och måste ju få busa! Fast hon är riktigt duktig på att gå i koppel ändå, hon drar inte så mycket och gör hon det stannar jag och då kommer hon till mig, så fortsätter det såhär är jag nöjd! Hihi

Trixa är en storpudel :)

Liten och stor!
Bilderna är från igår :)

1 kommentar:

Agnes sa...

gulliga hundar! :)