2 maj 2012

Duktig hund!

Kul, jag har blivit jätte sjuk.... Även idag när jag skulle iväg med Bella till veterinären och Silja skulle få massage. Har knappt sovit, så jag är lite grinig med! ;)
Men Bella skötte sig jätte bra idag, vi måste ju åka 6 mil för att komma till veterinären och då är halva vägen grusväg, som är kurvig och guppig.. Väl hos veterinären tog det ca 2 minuter med allt, Bella var överlycklig för hon fick hälsa på nya människor och hon pep inte ens när hon fick sprutan! Sen fick hon ost, vilket hon verkligen älskar och i bilen fick hon en pinne att tugga på, för att hon var så duktig :)

Sen fick jag sms av massören att hon ändrat priset och så fick jag inte tag på alla, så den blir framflyttad, vilket jag tycker är riktigt skönt! För jag har sån j***a huvudvärk till och från.. Så det kändes skönt att jag får vara hemma och ta det lugnt och vila!

Så nu ska jag vila!

Inga kommentarer: