17 juni 2013

Vad mer kan bli fel?

Vilken dag, jag säger bara fan, helvete, jävla skit.... Oppps
Inget har funkat idag, fick en dörr i rumpan och in med huvudet i en järnkant.. Slog huvudet i dörren.. Bella vill inte veta av mig idag. Kanske för att jag har sån jävla huvudvärk, ont i magen och lättretad. Stackars hund ingen rolig matte idag... Sen har det blåst som bara den ute idag, skulle fixa lite grejer men ne vinden gjorde tvärtom hela tiden.. Asså jag vill inte göra nå mer i dag och som toppen på allt vågade jag inte ens rida Silja. För idag har verkligen ALLT gått helt fel..

Så nu ska jag försöka äta lite mat och åka iväg på agility. Har ingen lust men jag gör det för att det är sista gången och där kanske min otur vänder och man kan bli lite gladare? Eller så kommer det gå käpprätt åt helvete som allt annat..

1 kommentar:

Unknown sa...

Stackarn! Förstår hur du har det, inte roligt! Hoppas det blir bättre så får du rida ut i morgon :)