4 juni 2013

Jag måste bli roligare!!!

Bella var duktig igår på träningen, men bara duktig haha!
Vi gick igenom de sista hindrena, A:et, däcket, gungan och bommen. Alla gick bra men hon hade lite bråttom bara. A:et tyckte hon var skit kul i alla fall, så när hon kände för det stack hon ifrån mig upp på det och sen iväg till de andra finska lapphunden som var där, en hane. Så Bella var nog lite småkär! ;)

Men hon var så inne i alla andra hundar igår och eftersom hon vägrar leka med leksaker när vi tränar där, hon ska bara ha godis av mig. Men hon blir så avundsjuk när alla andra leker med leksaker så då tittar hon hellre på dem än på mig.. Måste hitta något som hon verkligen gillar att leka med!!

Förstår inte varför hon inte gillar "pipen" som hon älskat så mycket sen hon var valp, helt plötsligt var den inte ens rolig längre.. Jag har ju bara 4 st, skaffade några reserver :P

Ikväll kanske jag åker och tränar igen, fast då lite med tanke på att vara så rolig som möjlig, ska ta med mig alla roliga leksaker jag hittar och det godaste godiset och se om det funkar!! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar; jaaa, vad kul! Då ses vi då! :D

Haha, jobbigt det där :P
<3<3<3

http://ereeka.se

Elin o Olle sa...

Ett tips köp något super kul till henne som hon bara får ha på agility planen :)

ja gjorde ju misstaget köpte en boll olle älskade! o den fick han använda i träningen bara sen börja vi leka med den, o nu e den inte lika mkt prioterad för olle :/

Sv: Tack :D

okej men härligt att de fortfarande går o träna :) musklad vet ja att man ska hålla dem, men visste inte att man kunde fortsätta med agility då ja har hört att de skulle vara A o B höfter :P
men ni får lycka till :)