23 juni 2013

BareMinerals!

Köpte ju en BareMinerals foundation för några dagar sedan och fick en till på köpet, fast ett solpuder. Vilket var toppen då behövde jag inte köpa den andra och min plånbok blev glad! Kostar ju bara runt 500 kr st...
Vill ni veta vart? kommentera!! :)

Jag har använt bareminerals förut och varit jätte nöjd, men har sedan känt att jag inte vill lägga så mycket på en liten burk smink. Men nu på sommaren när man inte ska sminka sig i solen och min hy valt att vara riktigt dålig, så kände jag att det behövdes! Det känns inte ens att jag har smink på mig och ändå täcker den jätte bra. blev riktigt nöjd över resultatet!

Sen kan man ha den i solen, då den har solskyddsfaktor och det är nyttiga oljor och mineraler i den. Så nu hoppas jag min hy är nöjd och kan bli fin igen!!!!


Den har en riktigt smart stängning, så att pudret stannar än om burken skakas!

Inga kommentarer: