24 april 2012

Tisdag!

Vad mycket jag har fått gjort redan känns det som. Fick efter många om och men tag på en veterinär som var jätte trevlig som hjälpte mig med hur jag ska avmaska Bella, vi ska till Norge snart + att Bella ska få spruta nästa vecka, så hon hjälpte mig att hitta ett bra medel, så hon bara behöver få en tablett och inte flera... Vill ju inte mata ihjäl min valp med tabletter, sen så är det för valpar med, så att jag inte ger hon fel grejer! :)
Bella kommer verkligen älska att vara i Norge, det är massor med snö där och fullt med backar att klättra i, nu är hon ju för ung för att vandra i fjällen, så hon kommer bara vara på gården och leka, men så småning om ska vi ta oss upp på fjället med! :D

Nu ska jag baka bullar, min älskling måste ju få fika! :)

Nu syns det inte så bra, men här sitter hon på en snö hög!
Hon älskar verkligen att vara högre än mig! ;)

1 kommentar:

Ereeka - med bebis i magen sa...

Det är inte så svårt att vara högre än dig :D