27 april 2012

Rent och fräscht!

Vilket härligt väder det är ute idag, lite soligt och 8 plus! Ska tillbringa mycket tid ute med både häst och hund idag.

Men har börjat dagen med att städa, damsugit och damtorkat massor, torkade även av golven och några fönster från insidan, längtar tills den blir nog varmt så jag får putsa alla fönster ordentligt! :)
Bella fick vara ute medans jag damsög, hon tycker den är läskig och jag vill inte ha hon inne när jag städar själv, sedan tog jag in hon när jag skulle torka golven, hon tyckte det var kul att springa efter medans jag torkade! ;)

Så nu är det rent och fint här, renbäddade även sängen igår kväll med, så nu ska marsvinsburen städas, sen är allt sånt klart :) Skulle egentligen ha städat den innan golven, men glömde... Så jag får skylla mig själv.

Jag och Christoffer och självklart Bella åker ju bort ikväll, så jag vill att det rent och fräscht när jag kommer hem! Har fixat massa tidsinställda inlägg i helgen, så hoppas verkligen de kommer upp!!


Inga kommentarer: