20 april 2012

Freeeedag!

Idag har jag faktiskt jobbat på morgonen, känner mig så duktig! Annars har jag inte gjort så mkt mer idag än att jag ridit och varit ute massa med Bella :)

När jag kom till stallet var Alma där, så vi red ut en sväng :)  Blev mest massa skritt och lite klättring och så fick dem pulsa lite, sen travade vi en sväng på slutet. Timpan som är en shettis är snabbare än Silja, haha min ponny är en latmask! ;)

Nu sitter jag i soffan med täcket på mig och har nyss sett klart på BB och fy vad man böjar störa sig på folk! Tycker några kan åka hem nu!!! Jennifer, Amandus, Marcelo och Rodney kan ta sig i röven och åka hem!!! ;D
Tror det skulle bli bättre då, iaf lite mindre tjafs så man orkar kolla! :)

Har även fått mitt paket med kläder idag, beställde i onsdags innan klockan 12 och fick det idag vid 10! Snacka om att de var snabba!! Kläderna var även jätte bra i storlek och snygga, så bilder kommer! :D


Inga kommentarer: