9 april 2012

Kärlek till min vovve!

Det värsta som finns är när man har ont i ögona.. och gissa vad jag har, jo jag har fått en liten knöl i ögat som gör skit ont :( Har knappt kunna sovit inatt, för jag har inte kunnat stänga ögat, men nu är det fullt med salva, så det är lite bättre!

Men nu skulle jag inte klaga, nu ska jag berätta hur duktig hund jag har, jag har enda sen hon kommit sagt sitt innan jag gett hon mat och innan vi tar på/av halsbandet, hon har oftast satt sig ner med, så idag provade jag med godis att säga sitt och hon sätter sig direkt och blev super glad när hon fick belöning! Provade  även ligg en gång och hon fattade xD Tror min hund redan är tränad och allt, hon är så duktig :) <3

Den här bilden gillar jag, hon kom självmant och la sig och sov på min arm! Vi har verkligen fått en super go hund!
Så ni får stå ut med att se den igen! ;)

3 kommentarer:

Anna sa...

eller huur!;)

Ereeka - mes bebis i magen sa...

Åh fan vad härligt ;)
När kommer ni hit då?! ;)

Lina S sa...

Så söt!