25 april 2012

Sjuk...

Bella med sin hov bit i bilen!
Ja, jag har gått och blivit sjuk, men var ändå tvungen att kliva upp tidigt i morse för att åka till stallet när Silja fick sina hovar fixade. Hovslagaren tycker hon var mjukare i benen, härligt!!!! Bella skötte sig bra, men hon tyckte hovslagarens hund var läskig, men gillade verkligen praktikanten hon hade med sig, hihi!

Så nästa gång hon kommer, när Bella blivit större och modigare kommer hon nog kunna busa massor med hennes hund! :)

Hon fick även med sig en bit hem av Siljas hov, sen va jätte god. Fast hon kräktes upp det hon hade fått i sig och massa häst hår.. Fy!

Egentligen orkar eller ska jag inte vara ute med Bella för att jag inte ska bli ännu sämre, men hon var så duktig i stallet och låg snällt och sov medans jag badade så råkade vara ute med hon i 2 timmar i solen! Skulle bara bli en kort rastning på gården, men kunde verkligen inte tvinga hon gå in när det var så härligt ute. Så nu är hon helt utslagen och ligger och sover, jag ska försöka vila lite med, så jag orkar ta mig ut i skogen med hon om någon timme :)


Hon tyckte verkligen om den!

Och ute hittade hon en god pinne att äta på, antagligen en pinne som hon bitit av från mammas buske (a) Hihi

Sötnosen!!! <3

1 kommentar:

Ereeka - med bebis i magen sa...

Hon ser juh så gosig ut!!! Jag vill krama <3