21 april 2012

Bella!

Idag har Bella varit riktigt duktig, har fått borsta igenom hela hon, har bara borstat lite förut varje dag men idag provade jag hela och hon tyckte nog om det! Sen har jag "tränat" lite med hon, hon fick ost som belöning och det älskar hon, så hon gjorde allt för att få osten, så duktig! :D Hihi

Och nu på kvällen tog jag med hon själv till Silja, hon höll sig snällt mitt i stallet medans jag mockade och fixade, sen gick hon snällt med mig i kopplet ut till Siljas hage, som tur är kan min häst gå lös, så jag och Bella gick efter Silja och Bella skällde inte på hon, hon brukar göra det när Silja går, det har varit lite läskigt, men idag tyckte hon inte det! Hon är så duktig, snart får hon nog följa med mig varje dag när jag mockar så hon vänjer sig ;)


1 kommentar:

anni oveson sa...

åh, herregud så söt!!