20 april 2012

Studentklänning 2012!








Tänkt att för ett år sedan nu höll man på att leta för fullt efter en student känning.. Jag beställda hem några men de passade aldrig.. Som tur va hittade jag en i sista sekund som jag var riktigt nöjd med! Den blev lite trasig på flaket (a) den var helt rostig och några repor, så mamma fick ta hem den och hon fick den faktiskt vit igen! Har inte använt den något mer sedan dess, men någon gång lär jag göra det, älskar verkligen min studentklänning!

Här kommer i alla fall några bilder på klänningar jag kunde köpt om jag skulle tagit studenten i år!
Gillar verkligen spets och en studentklänning behöver ju inte heller alltid vara vit eller klänning! ;)








5 kommentarer:

CarolineBurefjord sa...

Ååh! nu blev man ju supersugen på att ta studenten igen ju! Köpa fina kläder och skor! :') Hoppas allt är bra med dig! :)<3

Unknown sa...

Vart eller HUR hittade du den längst ned till vänster? Har letat som fan på nelly men hittar den inte D:

Sofie Gustafsson sa...

håller med Carro!!! vill ta studenten igeeeen.!!<3

Elin Albertsson sa...

Hej, den längst ner till höger (från nelly) den ska ja ha ;)
köpte den vita och den rosa, så kmr nog ha den rosa på studenten ^^

Kattis sa...

Nelly.com sök på spetsklänning :)