6 september 2012

Torsdag!

Direkt när jag kom hem ifrån jobbet bytte jag om och for till Silja, fast det tog några minuter innan jag riktigt kom iväg, måste ju busa med vovven först!
Mockade, städade i stallet och borstade Silja innan vi tog en lång promenad, det blåser ju så mycket, så idag  gick vi bara, hon är ju så rädd för allt.. Travade även hon på asfalten och jag såg ingen hälta, härligt! Så om några dagar ska jag trava på hon och hoppas på samma resultat.

En kompis kom även och besökte mig i stallet, riktigt trevligt med sällskap! Nu är det även bara två hästar kvar i stallet, förra veckan va det 5, två åkte i söndags och en igår, riktigt tomt där nu.

När jag kom hem kom Anna förbi med Trixa precis, så hundarna har lekt och käkat vinbär, de har lärt sig att äta från busken själv, så sjukt gulliga våran hundar är!!

Snart är det vinter igen! Längtar lite.

Inga kommentarer: