23 september 2012

Stor flicka!

Idag har Bella blivit en stor flicka! Hon har börjat löpa, hon kan ha börjat redan igår för jag såg att hon var blöt i pälsen i rumpan igår men inget blod, men idag så kom det blod i sängen så nu är vi säker! ;)

Jag blev så glad, jag har varit jätte rädd att jag ska missa hennes löp, för de ska ju löpa minst tre gånger innan man kan ta valpar och så ska man ju lära sig hur länge det är i mellan varje osv.

Jag har inte märkt någon skillnad på hon, förutom att hon varit mer intresserad av andra hundar är godis de senaste veckan, om det har med löpet att göra vet jag inte, men det kan ju ha det!

Får se hur det är med Bella i morgon om det blir någon träning för hon, det är ju hennes första gång och just nu tvättar hon sig konsant, sötnosen! :)





Inga kommentarer: