12 september 2012

Koner!



Ja, ni läste rätt, nu ska ni få ett inlägg om koner!
Jag ska köpa koner för att kunna träna både lydnad, och nu även rallylydnad med Bella, har letat som en tok efter små enkla billiga plastkoner, tror ni jag har hittat någon? Nej...
I måndags hittade jag några i Sundsvall, men de gick på nästan 100 kr styck och jag ville ha 10 så tyckte det blev för dyrt. Så idag svängde vi förbi Coop för att se om de hade koner på leksaksavdelningen och vi hittade "boll med koner" för 10 kr, billigt och bra! Tyvärr var bollarna slut och det låg massa lösa koner i ett fack, så jag frågade en vad konerna kostade eftersom bollarna var slut, då sa han att jag fick alla för 5 kr! Vad glad man kan bli av så lite! Men när man letat som en tok efter enkla koner och verkligen inte hittar, inte ens på internet.. Då blir man irriterad! Nu har jag hittat på internet, men med frakten så blir dem ju dyra ändå..

Men nu har jag massor med koner, så nu kommer jag kunna träna för fullt med Bella!!! :D

Träffade även Sara som gick i min klass på Coop! Fast det gör jag alltid nu för tiden! Hihi


Inga kommentarer: