22 september 2012

Nya naglar!

Gjorde ett par nya naglar idag, från grunden på mig själv. Använde tippar och byggde sedan med akryl och glitter. Hade hittat lite inspiration och visste exakt hur jag skulle göra, med tre olika glitter skulle jag göra ljusast längst in och lite mörkare utåt, sen ville jag inte ha en skarp linje som jag brukar ha, skulle göra en toning eller vad man ska säga alltså svagt med glitter så att det inte blir någon kant.

Vad gör jag inte.. Jag gör en skarp kant, tänkte inte heller på det förrän jag stryker på topplacket. Snacka om att jag blev irriterad på mig själv. Att man kan sitta och bygga naglar och göra något som man verkligen inte skulle göra.. Aja bara att se glad ut i några dagar så ska jag göra om! ;)

For iväg till Silja sen med mina nygjorda naglar. Hon var på strålande humör precis som solen! Men det kommer i ett senare inlägg.




Inga kommentarer: