23 mars 2012

R.I.P!

Det här inlägget ska vara tillägnad till Alvin! Ett marsvin som jag födde upp för drygt ett år sedan, som nu har dött! Han va den av ungarna som var mest framåt och social, drog i gång massa bus och älskade att bli klappad. Tyvärr var han ända hanen och när han blev 4 veckor fick han flytta från honorna till en egen bur bredvid, det trivdes han verkligen inte med. Som tur så ville Carro köpa han av mig och han fick flytta hem till henne! Hon skaffade senare en hona som sällskap som han nog va väldigt kär i! Men tyvärr så fick hon ta bort honan och då blev Alvin jätte ledsen och slutade äta, än fast Carro stödmatade honom så överlevde han inte! Men nu får han vara tillsammans med sin tjej och vara lycklig! Om djur ser det på sånt vis!

Alvin va verkligen jätte go, är så glad att jag sålde honom till Carro :)
Han fick ett bra liv den tiden han levde <3

Här kommer lite bilder på han!

Någon dag och äter från mamma :)

Ligger och sover i sängen, tror han va två veckor här :)

Lilly till vänster och Alvin till höger :)

Va tvungen att ha blixt...

7 kommentarer:

Nelly sa...

Gud så tråkigt! :C



sv: Hihi ja, han är en riktig liten charmknutte! ^^

Ereeka - med bebis i magen sa...

Tråkigt :(

Ellen sa...

nej så tråkigt, men himla söt var han iallafall! :)

sv: japp det är det :)

Gabriella - Montéryttare sa...

Gud så söt, tråkigt det som hände!

Sv: Den lilla svarta med bläs är min, den stora bruna är mammas

sellwin sa...

Verkligen tråkigt när djuren dör:/

Emelie sa...

nej vad hemskt :( vila i frid..

CarolineBurefjord sa...

Min lille plupp :'( Det är så tomt här utan honom :( Saknar honom jättemycket! Vila i frid min vackra lilla prins <3