16 mars 2012

Hiss för Hurtta!

Nu när ni vet att jag ska skaffa en vovve, så kan jag visa lite fina hundgrejer som jag vill köpa (a)
Eftersom jag har en favorit färg, kommer nog "lite" av hennes grejer bli den färgen! Hihi
Märket är Hurtta och det jag läst om de, så ska de ha en bra utrustning, utformad för att inte hindra hunden att röra sig, än om den har täcke. Det ska vara i ett material som inte skaver osv. Tycker det låter bra, det är ju snygga grejer med!

Hurtta Lifeguard Storm munkjacka Hurtta Lifeguard Reflexkoppel runt Y-reflexsele Hurtta Lifeguard
Halsband - Reflex - Vadderat reflexhalsband  
Snygga va? Men de är dyra... Så lär nog bara köpa selen, tycker om den och den ska vara bra, den trycker inte på några onödiga ställen :) Sen är det nog ändå inte så fint om man har för mycket rosa tyvärr, min pojkvän ska ju också våga gå ut med vovven ;)

3 kommentarer:

Ereeka - med bebis i magen sa...

Tjusiga saker! ;)

Lotta, mamma till Lucas. sa...

Vilka härliga färger! =)

Trevlig kväll!

Melker sa...

älskar deras produkter! allt är bra :)