23 mars 2012

Ansiktsmask!

Något jag brukar göra ibland är ansiktsmask, tycker det är så härligt och huden blir så len och känns fräsch efteråt! Just nu har jag på mig en chokladmask! Luktar lite konstigt men man blir riktigt mjuk av den, så rekommenderar den verkligen! Jag brukar även göra hårmask när jag badar, men då har man ju en mask gjord för håret och det är samma sak, håret blir jätte mjukt och härligt, sen får det ju näring och massa saker, mitt hår har blivit mycket starkare sen jag började använda det.

Masker för ansiktet är ju för övrigt väldigt billigt, kostar ju bara 10 kr styck. För håret vet jag inte vad det kostar, har fått det av min syster som är frisör. Så det är ju frisör saker, så det är nog ganska dyrt, men jag tror det finns billiga hårmasker med, man får köpa och testa vad som passar sin hud/hår bäst :)

2 kommentarer:

Ereeka - med bebis i magen sa...

Såna där brukar jag också köpa/använda! Jag gillar den som luktar vanilj och värmer :)

Annika sa...

Fin blogg :)