2 mars 2012

Freeeedag!

Siljas sko som jag satte på igår, sitter fortfarande kvar! Så idag blev det en lite längre skritt tur med Elisabet och så blev det förstås lite trav. Det var fint väder, men blåste extremt mycket, så jag blev frusen om händerna som vanligt.. Men Silja va ovanligt lugn för att det blåste, men hon va rädd för mörka fläckar istället. Haha :)

När jag hade ridit stretchade jag hon och så fick hon på sig täcket för det blåser så mycket och så fick hon sin lunch och morötter :) Min mobil och den här datorn samarbetar inte så kan inte få in några bilder.. Så blir från google istället, på några stretch övningar :)

  

1 kommentar:

Linda sa...

Åh jag stretchar TYP så, fick nyss tips av en utbildad massör + nå till ;)

Fast man behöver inte dra ut hela benet på en häst så benet blir rakt, för det är inte självaste benet man ska stretcha utan muskeln vid lår och uppåt liksom, så egentligen är det bara onödig balans för hästen och onödig belastning för personen. Bilden i mitten däremot är det jag menar, det viktigaste är att det blir en vinkel vid muskeln :)

Sv: Eller hur:D