22 februari 2012

Pizza och Semla!

Imorse va ju hovslagaren och skodde Silja, jag red hon en sväng innan ändå, blev så sugen! Men hade bara grimma på hon och grimskaft, vi gick först efter vägen sen pulsade vi en sväng i drivsnö, det är ingen skare i den, sen gick vi tre meter i vanlig snö med skare och det tyckte hon va riktigt jobbigt, men kan bero på att snön gick upp till magen. Men då va hon ju mjuk i benen tills hovslagaren kom! ;)

Sedan jobbade jag på eftermiddagen och när jag kom hem fixade jag pizza och semlor, blev även pizzasallad till! och allt är hemma gjort!
Tog inga bilder på pizzorna, de blir så tråkiga, men på semlorna tog jag en bild, nu mera är de i min och Christoffers magar!
Jag kan lägga upp mitt recept på pizza och sallad om ni vill, det är verkligen jätte gott! Och nyttigare än om man köper ifrån en pizzeria!

Inga kommentarer: