10 februari 2012

Hår!

Visst är det roligt när man kan fixa sitt hår i massa olika uppsättningar osv. Nu fixar jag inte mitt hår så ofta, men när jag hade löshår, fixade jag det jätte ofta! Jag tycker det är kul och sen blir man ju så fin :) Hihi
Nu har jag oftast håret vanligt utsläppt eller uppsatt i en toffs, men när man har häst blir det lätt så.
Jag älskar när man har "korklockar" och så lite uppsatt, men helt uppsatt kan också vara fint :) Ni ser ju de två översta bilderna, sen finns det så mycket överdrivna uppsättningar som ni ser längst ner, men sånt kan vara roligt ibland med :) Inte för att jag fixar mitt hår såhär mycket när jag väl fixar det, men det är roligt att titta på och få lite insperation! :)


1 kommentar:

Unknown sa...

Ja har man hår som man kan göra något roligt med så är det säkert roligt! :) Mitt hår är tjockt och tungt så lockar man det så är locken/lockarna borta efter 15min... :( Det är tråkigt när man vill göra sig fin på avslutningar eller några andra tillfällen :P