1 februari 2012

Hiss för Tretorn!

Jag tycker inte om ridstövlar, detta pga att dragkedjan lätt kan krångla.. Annars tycker jag det är jätte snyggt! Speciellt Tretorn stövlarna! Jag har inga, men skulle vilja köpa ett par, den dagen jag börjar tävla igen och det lär väl kanske vara om 10-15 år? ;)

De här är Tretorn Advance, men har hört att knapparna lätt ska gå sönder eller krångla på de här stövlarna, men på de stövlarna som säljs idag ska det vara fixat!

Man kan köpa de här stövlarna för allt från 3000-3500 kr nya! eller för runt 1000 kr begangnat!
Älskar de bruna!



Även de här skorna tycker jag om!
Stöveln heter Tretorn Falsterbo GTX.

De kostar runt 5000 kr nya!

Men håller de flera år så tror jag de är
värda det! De är verkligen snygga, fast de
skulle varit mörkbruna med ljusbruna
snören och sula!

Men när jag behöver stövlar kanske de finns i
fler färger! :)

Inga kommentarer: