25 februari 2012

Nya produkter, Hiss!

En liten Hiss för Börjes, att de har nya produkter som jag tycker ser bra ut! Tycker inte de uppdaterar sittt lager så ofta, det kommer nya kataloger men med samma produkter.. Men inte nu!

Kollade igenom börjeskatalogen igår kväll, noga! Fick se att de har ett par nya skor och ett par nya stövlar, jag kan ha missat dem tidigare, men jag tyckte iaf att de va riktigt snygga! Tyvärr har jag nya skor och ska inte köpa några stövlar förrän jag ska börja tävla igen.. Men man kan ju ändå titta! ;)

Gillade formen på skorna och att de har olika fäger av brunt, de ser inte så
tråkiga ut, sen är det en reflex rand på dem, vilket är bra! :)
Billiga de kostar bara 658 kr!

Svart stövlar med lite bruna detaljer, påminner ju lite om tretorn
men de är mycket billigare! Bara 1745 kr!
Skulle passa bra som vardags stövlar, de dagar man använder det! :)

Inga kommentarer: