29 februari 2012

29 februari!

Idag va det en dag som egentligen inte finns, trevligt va?

Jag klev upp riktigt tidigt i morse för att åka in till stan. På stan träffade jag Erika och så köpte jag presenter till min kusin och så träffade vi Lena! Det va riktigt kul att se båda och Erika ska snart ha en liten bebis! :D
Klockan 1 var det dags för Tingsrätten... Det va hur mycket folk som helst där och det blev ju ännu roligare när jag fick veta att det va två skolklasser som skulle titta på oss, det va säkert 40 st som satt där.
Men det gick bra ändå och nu är det över, skönt!

Körde hem själv sen, typ 2,5 timme... Men jag hade sällskap av en STOR godispåse, som tur va var den tyst, för på slutet fick jag världens huvudvärk så har bara suttit och tittat i väggen sen jag kom hem, men nu börjar den släppa, så ska snart iväg till Silja! Skulle egentligen rida hon men det va ingen ide med min huvudvärk...

Eftersom min mobil och datorn inte kommer överens lånar jag bilder från google!
Såhär ser min påse ut! :D

1 kommentar:

Ereeka - med bebis i magen sa...

Det var så roligt att träffas! :D
Du får komma oftare! ;)
Skönt att det är över, jobbigt att det var såååå mycket folk!! :O
<3<3<3