1 augusti 2013

Planer augusti!

I augusti ska jag och Bella åka på en hel del grejer, med start nästa helg, det blir både kurs, tävling och utställning, så nu gäller det att träna!!

9 augusti Rally lydnad inofficiell tävling på hemma klubben - Det blir som en träningstävling, där vi ska försöka få det att funka så bra som möjlig, med tanke på att hon löper så kanske det inte kommer gå jätte bra, men det är träning!

20 augusti Agility träning - Vi åker iväg på ett träningsläger, fast vi kommer bara delta en dag och jag hoppas vi lär oss så mycket som möjligt!!

25 augusti inofficiell utställning - Sista? inofficiella utställningen innan de stora, så bara en träning, men jag hoppas på stor konkurrens.

Så ser det ut just nu och rätt som det är kommer det något mer, har även planerat in lite i september och oktober, men det tar jag när jag anmält mig! Sen tränar jag ju på klubben när jag har tid med :)

Inga kommentarer: