11 maj 2013

Älskade hästar!!

Solen skiner för fullt ute, det är varmt, känns som sommar och jag är på strålande humör!
Elisabet red Silja idag med och det gick super, vilken framåtbjudning hon fick till. I morgon ska hon hjälpa mig igen sen ska jag fortsätta på förhoppningsvis samma spår själv. När Elisabet rider Silja så känns det som om de redan känner varandra, hon vet vad hon ska göra för att få hon arbeta och inte tjura ihop och bli den hemska häst hon ibland kan bli. Så skönt att bara få stå och titta och njuta när man ser skillnad, hästen kan ju lyfta på benen!

Gabriel hur stolt kan man vara, fick hjälp att tömköra han idag och det gick hur bra som helst, min älskade lilla kille, inga protester, inga sparkar (kan ju hända då tömmarna hänger vid benen). Det kunde inte gått bättre för att varit första gången! <3<3<3

Gissa om mina hästar gjort mig stolt idag, så glad att jag har dessa tokar ändå!! ;)
Med lite hjälp av Elisabet funkar allt!! :D


1 kommentar:

Unknown sa...

Haha men det var ju inte jag som hjälpte med själva tömkörningen ;) Men dina hästar gick faktiskt hur fint som helst i dag! Du ska absolut vara nöjd! :D