26 juli 2013

Utvärdering av utställningen!

Jag har hittills bara varit på inofficiella utställningar, det är för att jag inte kan så mycket och för att Bella ska få mycket träning och jag vill känna att vi är redo innan vi ger oss ut på de stora.
Nu har vi varit på våran sista inofficiella, för i höst blir det två stora utställningar. Visst kommer vi åka på några inofficiella med, men nu är hon verkligen redo för de stora.
Hon skötte sig så bra i ringen i tisdags och stod fint. Jag är verkligen hel nöjd med dagen!


Hon sprang med mig hela tiden, antagligen tittade hon på mig eller framåt.
Inget hoppande, bitande i koppel, sånt som det kan bli när hon blir busig.

Kolla hur fin hon står! Nästa gång ska vi sätta oss på rät sida så att jag kan få bilden från rätt håll! ;)

Här står hon också fint, men då blev bilden suddig. Men hon var verkligen duktig! <3


Hälsa på hund innan BIGen :)

Inga kommentarer: