2 juli 2013

Agility träning!

Vilken eftermiddag jag haft, Elisabet och hennes hund följde med mig på träningen ikväll. Men vi började hos Gabriel kolla till han och pussade på han, där var allt frid och fröjd! <3
Elisabet tog kort på han, men de dyker upp i morgon.

Sen fixade vi lite andra grejer och sen for vi ut till klubben, för att hinna träna innan det kommer allt för mycket folk och hundar dit. Bella var riktigt duktig idag, hon lyssnade på mig och stack någon gång, men det var stor skillnad mot för någon vecka sedan. Hon verkade vara på agilityhumör för allt gick så himla bra, det mesta flöt på och jag behövde bara springa runt och ropa hinder och peka (vilket jag egentligen inte behöver, mer en dålig vana...)

Elisabet körde även med Holly, som aldrig kört agility förut och hon var så himla modig. Körde alla tunnlarna och släpet helt nere på slutet utan problem! Hon är perfekta agilityhunden, så nu måste jag tvinga Elisabet att börja med det!! :D Hihi

Har både bilder och filmer, men vi börjar med bilderna. Ska klippa ihop filmerna så ska ni få se min duktiga hund!! <3





Inga kommentarer: