15 mars 2013

Nöjd!

Igår var Silja ganska stel, fick kämpa med hon för att få hon mjuk i sidorna.. Jobbade bara i trav och skritt och mot slutet kändes hon mycket bättre.

Idag var hon mjuk och fin. Jobbade hon även i galopp idag och gud vilken rund och fin galopp. För att inte ha galopperat på ett tag, vi möte även en lastbil på vägen hem, som tur är han jag fram till mötesplatsen och Silja reagerade inte ett dugg! Hon gillar inte lastbilar så mkt.. Som avslut kom min älskade och körde skoter bakifrån och upp bredvid Silja, ingen raktion, skotrar gillar hon inte heller, sen körde han iväg och sen gick vi lugnt hem. Så nu är jag stolt över min ponny, hon kan vara "vuxen" ibland! :)

 I morgon tar jag en längre och lite jobbigare tur med hon om jag hinner innan de ska sprutas!

Galopp 2011

Inga kommentarer: