12 mars 2013

Best friends!

Förra veckan hade Silja ett broddtramp på sin bakhov, idag hade Gabriel ett broddtramp på sitt bakben, av Silja.. Älskar verkligen denna sårvård, tog min blåa spray och så fint det blev, så nu har båda en varsin blå stor fläck på sitt ena bakben. Gabriel hade även ett sår vid ögat, tog på lite salva, fast det var så litet men han fick en vit fläck där och sedan fick han maskmedel, så vit runt munnen, vit vid ena ögat och blå på ett ben, det såg verkligen ut som om jag tagit hand om han... Haha (Eller förstört han)

Han var inte varm eller svullen på benet, men det hade kommit blod och jag fick ta på det utan problem, kände och det var ett litet sår, men ett litet sår kan också bli infekterat.. Men när jag skulle fota hans ben så blev han inte glad, lyfte hoven och höll på.. Hoppas verkligen inte han har ont!

Kärlek på hög nivå! <3
(Jag kom med godsaker)

Inga kommentarer: