9 januari 2013

Västerbo Zoohoot!


En häst som alltid kommer finnas i mitt hjärta!
Va inne på Elisabets blogg och så hade hon lagt upp en bild på Emma, en häst som stod i stallet förut och då fick jag världens saknad till Västerbo! De stod där samtidigt och han var verkligen världens snällaste häst, jag hade han under 7 månader, tyvärr hade jag Silja på sidan om som jag då tävlade och tränade nästan varje helg, så han fick väl inte riktigt den tiden han skulle ha haft. Sedan avlivades han den 1 april 2010, fick inte ens säga hejdå. Fast på ett sätt tror jag det är bra, hade jag valt han kanske inte Gabriel hade varit hos mig idag, allt händer av en anledning. Tror jag iaf!
Silja fick i alla fall fång 2 månader senare, Tack och lov klarade hon sig! <3

<3
Fina killen! :)

Hoppning september 2009
Jag och Västerbo november 2009

Inga kommentarer: