30 januari 2013

Framsteg!

Efter jag jobbat och åkt massa bil idag, tyckte jag att min hund förtjänade en jobbigt skidtur, hon fick pulsa i ny tösnö.. Jag fick också ploga, så det lär kännas i benen i morgon! Men det var ljust och vi båda var på bra humör efter turen, sen fick hon följa mig till stallet och sova i bilen :)

Silja var på bra humör idag, vi red förbi massa jord som de skottat upp på snön, det är livsfarligt enligt Silja i vanliga fall, men idag var det bara lite farligt. Sen fanns det några sotckar och en stor fet traktor men de gick bra.

Gabriel gnäggade knappt något idag när vi var ute heller, så när vi kom tillbaka red jag runt stallet nere på vägen, så att han fick se oss extra länge innan vi kom tillbaka. Då gnäggade han och sprang lite men han blir lugnare för varje gång jag rider! Framsteg <3

Inga kommentarer: