31 januari 2013

Bra start på dagen!

Jag testar att lägga lite tyngre saker på Gabbes rygg och idag blev det Siljas täcke, no problemo!
Han stod så snällt när jag la upp, tog lite kort, tog av det. Han står som ett ljus i gången och bara tittar på mig när jag håller på. Det är bara när man ska ta hovarna han kan gå lite, men idag gick alla 4 hovarna lika bra, tack vare lite hjälp från igår :)

Vi tog även en längre promenad idag, längs efter vägen och denna kille har nog inte gjort annat, visst är brevlådorna läskiga men annars gick han snällt bredvid mig! <3

Silja och jag tog en barbackatur efter som jag skulle skynda mig hem, fast nu ångrar jag att jag inte for dit tidigare och tog en tur med sadel, hon var så pigg idag, så hon hade nog med glädje ansträngt sig lite mer än en halvtimme! :)

Lillkillen <3

Inga kommentarer: