7 juli 2012

Stan för en dag!

Asså, jag har inte tid med min dator längre, vet inte varför men har aldrig någon tid att sitta och läsa bloggar, och sådant längre. Skönt på ett sätt, men det blir jobbigt de få gånger jag har tid, då är det många bloggar som man ska kolla in på och se vad man missat!

I fredags for jag iaf till Östersund och träffade Erika och hennes flicka Jasmine och Lena! Vi gick på stan och handlade, det är aldrig fel! Sedan på kvällen drog viu t i sommarvärmen, gick en sväng till Cuprum, första gången jag var där, men det var helt okej, riktigt trevlig dag och kväll!

Jag har öven hittat vad jag ska köpa till min kära Bella i julklapp! Hihi :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jättekul att träffas! :D
Tur att det inte är lila länga kvar till nästa gång!
Hoppas verkligen att ni flyttar hit snart! :D