8 juli 2012

En långtur i regn!

Idag tog jag och Elisabet en klättringstur i regnet, så skönt! Men man är ju inte så söt så man smälter av lite vatten, som tur är! Den här helgen som det skulle vara så fint och varmt har det regnat... så kul, eller inte!
Hästarna var så duktiga och fick arbeta massor idag, men de kan dem behöva ibland! Fast vi skrittade väldigt mycket och travade, så egentligen var det inte ett jätte hårt pass. Tror jag måste prova rida Silja svettig någon dag, hon blir nästan aldrig det.. Antagligen har hon bra kondis, eller så rider jag för lite? Hoppas på det första! ;) Hihi

Elisabet när hon hoppade upp och red Silja! Så fina! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha dör lite av bilden ;) Tur att hon är viktbärande, jag ser förjävla stor ut på henne! :O Får jag sno den till min blogg? xP

Anonym sa...

Hihi, jag håller med Elisabeth, hon såg aningen stor ut på henne ;)