21 juli 2012

And i´m back!

Min arm har faktiskt gjort stora framsteg och jag kan nu röra fingrarna fullt ut, jag kan röra armen, inte helt, men jag kan röra den! Så skönt!!! :D

Idag har jag haft en lugn och skön dag, badat och gjort ansiktsmask och massa sånt som tjejer gör, städat, målat, varit hos hästen, lekt/tränat med vovven och bara tagit det lugnt! Känns så skönt att inte stressa och bara fått gjort vad jag känt för :)

Imorgon får jag se om jag rider en sväng, skulle gjort det idag, men kände att jag orkar nog inte få upp sadeln än, men i morgon kanske jag gör mig ett försök. Så hoppas på bra väder, i alla fall lite sol, värmen verkar ha flyttat till Kina? Vi har bara 8 grader nu... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Silja travar över en bom!
Lr jag släpar hon över den... ;)

Inga kommentarer: