22 juli 2012

Ingen mysig morgon...

Vaknade tidigt i morse och for och gav Silja mat, sen var jag ute med Bella och rastade hon och sen gick vi in och jag la mig och tittade på tv. Efter någon timme blev Bella jätte gnällig, men hon hade gjort sina behov vid sju och brukar ta några timmar till innan hon ska kissa igen, så tog upp hon i sängen och gosa. Men hon hoppade ner och gnällde så jag släppte ut hon så hon kunde gå och lägga sig och sova i soffan. Efter ett tag börjar hon skälla och då går jag dit och då står hon och spyr massor...........

Hon är så duktig som gnäller när hon ska spy med, bara att matte inte alltid fattar.. Men fy vad äckligt det är att torka upp, det stinker så jag håller på att spy, men nu har jag skurat efter det och det är rent och fräscht igen! Tack och lov. I vanliga fall får Christoffer torka upp, men han var inte hemma så då var jag tvungen att göra det.

Lite jobbigt med djur när de ska bli dåliga ibland.. Men vi gick ut en stund och nu ligger hon fortfarande och sover på sin filt i soffan. Mitt lilla <3


Inga kommentarer: