12 juni 2012

Världens bästa Bella!

Något som jag varit väldigt noga med att lära Bella är att om jag släpper, kastar, tappar något på golvet, så får hon inte ta det förrän jag säger "varsågod".  Hon är jätte duktig på det, kan till och med lägga godis på hennes tassar och hon tittar på mig och väntar på att jag ska äga att hon får! :) Bästa hunden!

Men i söndags på träningen när vi skulle göra en övning skulle vi säga ett ord men inte ge hunden godis ur handen, utan vi skulle kasta dem i "farten" på marken, men min hund tittade bara på mig och tog dem inte förrän jag sa varsågod! Hihi hon är bäst! :D

Det är så kul när man tränat en sak och så funkar det så bra! Jag är så glad över min lilla vovve, hittade verkligen rätt ras och just rätt Bella! <3

Det här är inte min hund ;)
Har inga bilder på Bella på den här datorn!

Inga kommentarer: