29 juni 2012

Stackarna Bella!

Mina ögon väger verkligen 1 ton idag, så har legt och småsovit fram till 11 idag! Det beror på att jag knappt sovit inatt, Bella har varit dålig, hon har skitigt som bara den och spytt massor...
Som tur är har hon inte varit så lös i magen, men ändå inge kul. Tur hon gnäller när hon vill ut än om hon bara ska spy, så duktig!
Jag gissar på att det kan bero på att vi lät hon smaka kyckling igår som ska vara bra, alltå rå. Men hon kommer aldrig få äta det igen...

Nu är hon jätte trött och liggar och sover på sin favorit kudde, har provat ge hon lite fil som ska vara bra för magen, men hon tittar på mig som om jag är dum i huvudet, fast jag förstår hon, det luktar ju snusk! Haha

Så om hon inte kräks något mer ska hon få äta lite fisk ikväll i maten, det älskar hon verkligen och hon förtjänar att få äta gått efter att ha mått dåligt en hel natt! Fast som tur var blev hon bättre runt 8 i morse och då fick hon komma upp och sova med mig i sängen och då var hon riktig glad! :D Hihi
Vi ska nog även gå till skogen en sväng så att hon får springa av sig och så ska hon få följa med mig till stallet och mocka, det älskar hon :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar; ja, det tycker jag med! Har dock inte provsmakat dom färdiga än ;)
Jag har fyllt upp frysen, så om du vill kan jag spara nån tills du kommer ;)

Stackars Bella :(
<3<3<3