6 juni 2012

Guldiga naglar!

Skulle åka till hästen men då kom världens regnskurar, så då tog jag och fixade mina naglar istället! ;)
Har även fått tummen ur röven och beställt fler tippar, genomskinliga denna gång! Massa glitter och mer akryl, hoppas allt finns så jag får det så fort som möjligt, vill bygga massor nu! Hihi
Glittret jag har köpt kan man blanda in i akrylen, har även köpt akryl i färg, så tråkigt med bara vit/nagelfärg annars! Funderar faktiskt på att gå en akryl kurs, men det kostar en hel del, så jag måste jobba och fundera ett tag. Sen kostar ju allt material också så mkt... Att man ska ha dyra fritidsintressen!
Jag ska även börja fixa min mammas naglar, vare sig hon vill eller inte, måste ju ha fler och träna på än mig själv! ;)

Tagen med min mobil = dålig kvalite...

Inga kommentarer: