25 augusti 2015

När kroppen inte vill längre..

Hjälp, jag vågar inte lägga mig och sova längre... eller vågar, jag orkar inte. Jag vet att jag vaknar vid två av att ha såna jävulsk magsmärtor, ibland tror jag att jag dör, det gör så ont!

Jag vaknar alltid vid 2 första gången och sedan vid 4 och sen när larmet ringer har jag oftast ont igen.
Läkarna hittar och vet inte vad det är...
Har varit på massa undersökningar utan resultat och nu är jag le, jag haft det här med jämna mellanrum i över 1 1/2 år...

Nätter då jag har haft ont får jag knappt på mig byxorna på mornarna och håller på att svimma om jag går längre sträckor..

Google har heller inga svar... Seriöst jag är helt slut! Finns det ingen som vet vad det kan vara?
Väckaren är ställd om några timmar, men inatt kommer jag ligga vaken om jag orkar...

Inga kommentarer: