24 oktober 2012

Onsdag!

Idag har solen skinit hela dagen, det har varit så fint! Tyvärr gjorde vinden ändå så att det knappt gick att vara ute.. Men jag har hunnit med en hel del ändå.

Jobbat
Gått med Bella i skogen
Cyklat med Bella
Cyklat till Silja och ridit
Jobbat
Cyklat hem med Bella
Kastat boll med Bella på gården

Bella, bella, bella, det är vad jag gör på dagarna och så jobbar jag lite ibland med! ;)

Silja var trött idag när jag red, men det var nog pga vädret, hoppas på mer fart i benen i morgon.
Fast nu är jag trött, har målat som bara den idag och det går framåt och blir sååå bra!! :D


Jag var ingen bra fotograf idag... Varken Silja eller Bella ville vara med på bild. Bella hade blivit så fin om jag fått med huvudet, hon hoppade upp på en liten stubbe och var så nöjd.. Tyvärr var min mobil för seg. :(

Silja hade bara ingen lust att va med på bild idag.. Men hon stod snällt och lät mig ta bilder på hon, än fast hon inte ens tittade på mig.. Haha








1 kommentar:

kajsa sa...

Vilken söt häst!! :)