13 oktober 2012

20 års kris?

Asså jag fyller snart 20, vill inte, vill inte, vill inte....
Jag har ingen lägenhet i stan så jag kommer inte kunna bjuda hem mina vänner och fira, det känns så sjukt tråkigt. Minns när jag fyllde 18, då hade jag massa besök och riktigt trevlig!
Det känns så sjukt tråkigt att inte få fira och ha kul på sin 20 års dag, det är ju sista året som man fyller år och verkligen kan fira, sen blir man bara äldre, närmar sig döden och rynkorna... Haha

Om jag har sådan jävla ångest redan nu, när jag bara blir 20, hur kommer det inte vara då när jag blir 30 och 40.. OMG kommer typ dö så.

Ne nu ska jag fortsätta deppa, fram tills att jag fyller år och några månader där efter.... :(

Undra om jag ska se på madagaskar, den kanske får mig på bättre humör!

1 kommentar:

Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥ sa...

Men herregud, det är inget att deppa över att inte vara tonåring längre!
Välkommen in i vuxenvärlden liksom ;)
Den där du kan gå på systembolaget själv osv ;)
Synd att jag inte kan följa med ut och fira :/