27 januari 2012

Brudklänningar!

Jag tror alla tjejer någon gång i livet vill gifta sig och vara fin! Det vill iaf jag!! Hihi
Fatta en dag som bara handlar om dig och din älskling, sen får man ju ha en super snygg klänning, vilket inte är helt fel. Men det finns så mycket snygga klänningar, brukar se på ett program på tv där de köper klänningar som kostar runt 50-100 000.. Jag tycker det är sjukt mycket för en klänning man bara ska ha en gång i sitt liv. Men är man rik funkar ju det, så jag får väl bli rik så jag kan köpa en svin dyr klänning! ;)
Tycker om den till vänster mest, den i mitten va väl också helt okej. Skulle jag gifta mig skulle jag gärna prova
de två! :)
Den här klänningen älskar jag! Så snyggt när man inte alltid bara har vitt.
Synd att det inte finns någon bättre bild.
PUMPS I SPETS FRÅN HAVE2HAVE I GULDBEIGE, STRL 39.
De här skorna skulle passa bra till klänningen! :D
Den klänningen som Viktoria hade på sig tycker jag verkligen inte om! Ingen klänning jag skulle vilja ha..
Den är för tråkig och enkel.. Men på henne passar den, Viktoria klär sig ju alltid så stilrent, så klänningen
passade verkligen på henne! :)


1 kommentar:

Unknown sa...

Men vad roligt! Då vill jag komma på ditt bröllop :D