19 januari 2012

Balklännignar!

Nu börjar det ju närma sig för dem som ska ta studenten iår, snart blir det bal och allt som tillhör sista året på gymnasiumet! :)Jag minns mitt sista år, för det va inte så länge sedan hihi! Men sista året på gymnasiumet går så fort och man inser inte hur bra skolan var förrän man gått ut skolan! Tyvärr är det sant, jag hatade skolan när jag gick där, asså läxor, samhälle, religion alla tråkiga ämnen... Men nu, va de nog ändå ganska roliga? Man umgicks med sin klass, som dessutom va i samma ålder med samma intresse!

En av höjdpunkterna var iaf balen, jag hade tur så fick ju gå på bal två gånger, först när man kille hade sin bal året innan och sedan min bal :)
Jag och Erika!




Jag älskar verkligen min klänning! Det som är tråkigt att man bara får använda den en gång, eller två. Sen får man ha snygg frisys och massa smink!
Så här kommer lite bilder på min älskade klänning! :D Det kommer även lite bilder på andra snygga klänningar!



Smile*
Strax innan balen :)










Har inga "bra" bilder på min klänning, får ta på mig den någon dag och ta bilder, så man verkligen ser hur den ser ut! Med alla pärlos och snörning och sånt! :)
Denna va snygg, gillar mönstret!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh verkligen fina! Synd bara den var rosa ;))

Ereeka - Med bebis i magen ♥ sa...

Jag också saknar faktiskt faktiskt :(
Men vi får umgås mycket när du flyttar hit :D :D :D

Bara mina bilder juh på dig juh ;)
Saknar dig <3