5 januari 2017

Silja!

Efter många om och men så blev 2016 det år då jag skulle skiljas från min älskade ponny, då jag inte ville ha kvar henne som enbart sällskap och hon hade för mycket att ge för att fortsätta att bara promenad ridas så valde jag att sälja henne.. När allt väl var bestämt och hon hade hittat ett toppen hem så är jag så glad att jag valde att göra det, Silja hade inte kunnat få ett bättre hem!

Idag rids hon av två små tjejer och de tränar och tävlar även lite i hoppning och dressyr. De har till och med tagit rosetter med henne, så nu får Silja lära några andra de hon lärt mig och hon får bli bortskämd på äldre dar <3

Och jag behöver inte ha dåligt samvete att jag väljer yngre hästar framför henne, hon och jag tog oss inte längre tillsammans och jag ville utvecklas, det är ju tack vare henne som jag idag fortfarande rider och tycker det är så kul med utveckling hos hästar, därav alla unghästar hos mig..





Inga kommentarer: